[ad_1]
Elbette insanlar platformda Red Dead Redemption 2, Cyberpunk 2077 ve Destiny 2 gibi oyunlar oynayabiliyordu, ancak bu oyunların tümü başka yerlerde de mevcuttu. Google, oyun dünyasının en büyük isimlerinden biri olma unvanını elde etme şansını kaçırmış görünüyor.
9to5 Google’a göre, bir noktada Hideo Kojima, PlayStation’da 2019’da ve daha sonra PC’de çıkış yapan Death Stranding’in yalnızca Stadia’ya özel bir devamı üzerinde çalışıyordu. Death Stranding’in içinde bazı eşzamansız çok oyunculu öğeler var. Diğer oyuncular, örneğin dünyaya yerleştirdiğiniz merdivenleri, yolları ve diğer öğeleri kullanabilir. Bununla birlikte, planlanan devam oyununun tamamen tek oyunculu bir oyun olduğu söylendi, bu da Google’ın projeyi iptal etmesinin nedeni olabilir.
Rapora göre arama motoru devi, epizodik bir korku başlığı olarak nitelendirilen oyunu, 2020 yılında ilk maketlerini gördükten sonra rezerve etti. Stadia Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Phil Harrison’ın projeyi sonlandırmak için son kararı verdiği söyleniyor. . Buna değer olarak, Mayıs 2020’deki bir röportajda Kojima, projelerinden birinin yakın zamanda iptal edildiğini iddia etti. Google’ın artık tek oyunculu oyunlar için bir pazar olmadığı inancıyla projeden vazgeçtiği söyleniyor. CD Projekt Red, Cyberpunk 2077’nin olaylı çıkışından iki yıldan kısa bir süre sonra 20 milyon kopya sattığını duyurdu. 2021 ortalarında Death Stranding’in kendisi 5 milyonun üzerinde kopya satmıştı.
Stadia’nın çöküşüne yol açan tek sorun büyük avantajların olmaması değil. Şüpheli iş modeli ve aceleci sunum da eleştiri aldı ve Google’ın kendi ürünlerini vahşice öldürme konusundaki itibarı iyi biliniyor. Stadia’nın mükemmel oyun akış teknolojisi ve bazı ateşli hayranları olmasına rağmen, arama motoru devinin umduğu şey bu değildi.
[ad_2]
Diğer gönderilerimize göz at
[wpcin-random-posts]
İlk Yorumu Siz Yapın