"Enter"a basıp içeriğe geçin

Popüler yemeklere dikkat! İşte sonbaharda kilo vermek için 9 ipucu

[ad_1]

Yaz sonu diyetini özleyenler, sağlıklı bir şekilde kilo vermenin yollarını arıyor. Fazla kilolarından şikayet edenler için artık diyete başlama zamanı. İşte kilo vermek için 9 ipucu…

Popüler yemeklere dikkat!  İşte sonbaharda kilo vermek için 9 ipucu

Birçok kişi yaz aylarında sosyal etkinlikler ve tatiller derken ne yediğine dikkat etmez. Yazın alınan fazla kilolar bir süre sonra rahatsızlık vermeye başlar.

Bilinçsiz kilo vermek isteyen çoğu kişi rastgele diyet programları uygular.

Diyetisyen ve diyetisyen Efrem Demirel, şok diyetlerin rastgele uygulandığında ciddi sağlık sorunlarına yol açabileceğini vurguladı. Üstelik bu tür sürdürülemez, sağlıksız ve düzensiz diyetlerle kaybedilen kilonun korunması mümkün olmadığı gibi kısa sürede tekrar kilo alınması da kaçınılmaz olacaktır. dedi.

Fazla kilolarından kurtulmak isteyenler için 9 sağlıklı kilo verme ipucunu derledik. Detaylar burada…

1 – Kararlı olun ve adım adım ilerleyin

Popüler yemeklere dikkat!  İşte 9 kilo kaybı ipucu # 1

Kilo vermeyi düşündüğünüzde hemen harekete geçin ve gecikmeyin. Mevcut durumunuzu değerlendirerek ve gelecekte nerede olmak istediğinize karar vererek kilo vermeye başlayın. Diyet yapmayın ve çok hızlı, adım adım aksiyonlar alarak aşırı kurallar çerçevesinde değişiklik talep etmeyin. örneğin; Beslenme alışkanlıklarınızda kötü alışkanlıklarınız veya sağlıksız yiyecek seçimleriniz varsa, önce buna odaklanın, sağlıklı yiyecekleri seçin ve yemek aralığınızı düzenleyin. Veya hayatınız hareketsizse spor salonuna gitmek yerine ilk etapta bir adımsayar alarak günlük adım sayınızı artırmayı deneyin.

2- Yüksek karbonhidratlı yiyeceklere dikkat edin

Popüler yemeklere dikkat!  İşte 9 kilo kaybı ipucu # 2

Kan şekerinizi hızla artıran ve ardından hızla düşüren karbonhidrat içeren gıdaları tüketmeye özen gösterin. Bu sizi daha çok acıktırır, bu da daha çok yemenizi sağlar. Sağlıklı zayıflama konusunda uzman bir uzman tarafından desteklenen, size özel hazırlanmış dengeli bir beslenme planı ile porsiyon kontrolünü sağlayabilirsiniz.

3- Kahvaltı öğünlerinde proteini artırın

Popüler yemeklere dikkat!  İşte 9 Sonbahar Kilo Verme İpuçları #3

Diyetisyen ve diyetisyen Efrem Demirel, proteinin çok yavaş sindirilen bir besin grubu olduğunu ve açlık hormonlarını baskılayarak tok kalmanıza yardımcı olduğunu belirtiyor. Protein açısından zengin bir kahvaltı ayrıca iştahı azaltmamıza ve daha uzun süre aç hissetmemize yardımcı olur. Ortalama bir kahvaltı için 15-20 g protein içeren yiyecekleri seçin. örneğin; Yumurta alerjiniz veya kalp damar rahatsızlığınız yoksa protein ihtiyacınızı her gün bir dilim yumurta, bir dilim çedar peyniri veya çeşitli peynirlerden bir tanesini yediğinizde ve ayrıca bir haşlanmış yumurta yediğinizde karşılarsınız. Bunu sağlıklı bir lif kaynağı olan tam buğday ekmeği veya sağlıklı yağ kaynakları olan avokado, zeytin/fındık veya posalı sebzelerle destekleyebilirsiniz.” dedi.

4 – Bir diyet oluşturun

Popüler yemeklere dikkat!  İşte 9 Sonbahar Kilo Verme İpuçları #4

Düzenli öğünler sağlıksız beslenmenin en önemli kurallarından biridir. Düzensiz çalışma saatleri ve sabah geç saatlerde yemek yemek, hareketsizlikle metabolizmanızı yavaşlatır ve kilonuzu artırır. Evden çalışıyor olsak bile mutlaka yemek saatlerini kısıtlamak ve sağlıklı ev yemeklerini tercih etmek gerekiyor.

5- Yeterince uyuyun

Popüler yemeklere dikkat!  İşte 9 Sonbahar Kilo Verme İpuçları #5

Yeterli uyku hormonlarımızın daha dengeli olmasını ve vücudumuzun ek enerjiye ihtiyaç duymadan kendini onarabilmesini ve yenileyebilmesini sağlar. Uykusuzluk durumunda açlık hormonu olan ghrelin artarken kilo kontrolünü sağlayan leptin azalır. Vücut çok aç hissettiği için yüksek kalorili besinlere ihtiyaç duyar. Bunun dışında uykusuzluk insanların duygusal durumunu olumsuz etkilediği için duygusal olarak mutlu olabilmek için karbonhidrat ve kalori içeren yiyecekleri daha çok tercih ediyoruz. Tüm bu sebeplerden dolayı yeterince uyumak, özellikle gece geç yatmamak kilo verme sürecinde büyük önem taşımaktadır.

6 – Popüler diyetlere dikkat edin

Popüler yemeklere dikkat!  İşte 9 Sonbahar Kilo Verme İpuçları #6

Ne yazık ki sosyal medyada ve çevrede dolaşan birçok diyet türü zaman zaman dedikodu bilgileri ile karşımıza çıkıyor. Aralıklı oruç, ketojenik diyet, alkali diyet, su diyeti gibi diyetler hiçbir zaman kanıtlanmış veya kanıtlanmamış ve aslında kilo vermek için değil bazı hastalıkları tedavi etmek için kullanılan diyetlerden bazılarıdır. Özellikle günümüzde adından sıkça söz ettiren intermittent fasting ve ketojenik diyetler, diyetisyeninizin uygun göreceği koşullarda sizin için düzenlenmelidir. Aksi takdirde, gözetimsiz ve uzman tarafından hazırlanmadan sevilen diyetler ciddi sağlık sorunlarına neden olabilir.

7- Yemeklerinizi planlayın

Popüler yemeklere dikkat!  İşte 9 Sonbahar Kilo Verme İpuçları #7

Sağlıklı kilo verme ve sonrasında beslenme alışkanlıkları için en önemli süreçlerden biri ne zaman, ne kadar ve ne yenileceğidir. Sağlıklı kilo vermek için oluşturulan diyette öğünlerin sırasına karar verdikten sonra ne yiyeceğinizi önceden belirlemek ve buna göre bir alışveriş listesi yapmak doğru olacaktır.

8 – Düzenli egzersiz yapın

Popüler yemeklere dikkat!  İşte 9 Sonbahar Kilo Verme İpuçları #8

bilimsel çalışmalar; Sağlığa genel faydalarının yanı sıra kilo vermede düzenli egzersizin büyük önem taşıdığını ortaya koymaktadır. Diyetisyen ve diyetisyen Efrem Demirel, sağlıklı bir diyetle birleştirildiğinde egzersizin kalori kısıtlamasına bağlı kalmadan kilo verme etkinliğini de artırdığını doğruladı: “Sağlıklı bir diyetle birlikte haftada 150 dakika orta derecede fiziksel aktivite veya 75 dakika yoğun aktivite yapmak, kilo vermek ve ideal kiloyu korumak için büyük önem taşıyor. Düzenli egzersiz metabolizmayı hızlandırır ve günlük yağ yakımını sağlarken, aynı zamanda kilo vermeye yardımcı olur. Yalın vücut kütlesini korumak.Ne yazık ki günlük hayatımızdaki ritüeller, ev temizliği, alışveriş, çim biçme gibi aktiviteler kilo vermek için yeterli egzersizler değildir.Kilo vermek için egzersiz düzenli ve sık fiziksel aktiviteler olmalıdır.Asla fiziksel aktiviteye bakmayın. kilo vermek ve sizin için doğru olanı ve hoşunuza gidenleri seçmek için bir ceza olarak aktivite. ”

9- Su içmeyi unutmayın

Popüler yemeklere dikkat!  İşte 9 Sonbahar Kilo Verme İpuçları #9

Sağlıklı kilo vermek için su tüketimi son derece önemlidir. Bu nedenle gün boyunca yeterince su içtiğinizden emin olun. Beslenme uzmanı ve diyetisyen Efrem Demirel, kişinin günlük su ihtiyacının kilosu ile orantılı olduğunu söyledi. “Kilo başına 20-30 ml hesaplayarak günlük su ihtiyacımızı belirleyebiliyoruz. İçtiğimiz su, midemizdeki tokluk hissini arttırdığı ve yüksek kalorili gıdaların alımını azalttığı için kilo vermeye yardımcı olur. dedi.

[ad_2]

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

                                                                                                                                                                                                                                   .
istanbul escort deneme bonusu veren siteleruetds masal oku
panel çit tiktok takipçi alma Sohbet sitesi Sohbet odaları Mobil sohbet İstanbul kamera sistemleri kredi danışmanlık şirketi kaynak makineleri tenis kursu