"Enter"a basıp içeriğe geçin

Hannover’de ilk yerli elektrikli kamyon tanıtıldı

[ad_1]

Hannover'de ilk yerli elektrikli kamyon tanıtıldı

Ford Otosan, 2022 Hannover Uluslararası Ticari Araçlar (IAA) fuarında Türkiye’de geliştirilen ve üretilen ilk %100 elektrikli ağır ticari aracı dünyaya tanıttı.İlk PHEV (Plug-in Hybrid) üretimi ile başlayan elektrifikasyon yolculuğu ) sektördeki ticari araçlara devam etti Ford Otosan, 2022’de piyasaya çıkan Avrupa’nın en güçlü tamamen elektrikli ticari aracı E-Transit ile geçtiğimiz günlerde tanıtılan E-Transit Custom’ın üretimi, Önümüzdeki yıl Kocaeli’de başlayacak.

Hedefi 2040

Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı, Nurkiye’de üretilecek %100 elektrikli ağır ticari araç ile global yolculuğuna hız kesmeden devam ettiklerini ve ileri teknolojinin geleceğin bağlantılı ve otonom sürüş teknolojilerine doğru ilerlediğini ifade etti. Şu anda 43 ülkede ve 2024 yılında 50 ülkeye ulaşmayı planlıyoruz.. Turfan, “Bugün lansmanını gerçekleştirdiğimiz elektrikli kamyonumuzla, sadece geleceğin ağır ticaret sektörüne yönelik vizyonumuzu değil, aynı zamanda ülkemize yönelik vizyonumuzu da sizlerle paylaşıyoruz. tasarım ve teknolojide lider konumdayız.Bugün yerli motor ve şanzıman ile dingil ve araçların tüm aktarma organlarını geliştiren ve üreten birkaç markadan biriyiz. Emisyonsuz, bağlantılı ve otonom teknolojileri içeren F Kuşağı adı altında başlattığımız dönüşüme ilham vermek. 2030 yılında Avrupa’daki sıfır emisyonlu araç satışlarımızın yarısını teslim etmeyi hedefliyor. 2040 yılında portföyümüz tüm operasyonlarımızda sıfır karbonlu araçlar.

300 km mesafe

Ford Trucks’ın %100 sessiz elektrikli aracı 300 km menzile sahip Yeni nesil kamyonlar, içten yanmalı motorlu araçlara kıyasla aylık enerji tüketim maliyetleri açısından birçok avantaj yaratıyor. Enerji maliyetleriniz günün koşullarına bağlı olarak yarı yarıya azaltılabilir. Benzer bir avantaj, bakım maliyetlerinde ortaya çıkacaktır. Elektrikli bir araçta hareketli parça sayısı ve bakım çok daha az olduğu için bakım maliyetlerinin 2/3 oranında azalması beklenmektedir. Aynı zamanda Avrupa ülkelerindeki teşviklerle birlikte sahip olma maliyeti daha iyi olacaktır. Bu teşvikler dikkate alınmasa bile Ford Trucks elektrikli kamyon, 4 yıllık bir süre içinde dizel araçlara kıyasla daha düşük toplam sahip olma maliyeti sunacak.

[ad_2]

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir