"Enter"a basıp içeriğe geçin

Dijital pazarlamada veriler neden bu kadar önemli?

[ad_1]

Büyük Veri Kaynakları Banka hesapları, bloglar, e-ticaret siteleri, arama motorları, sosyal medya hesapları, web sayfaları, mail hesapları, sensörler ve GSM operatörleri.
Büyük veri, önemli iş kararları alırken hedefe ulaşmayı mümkün kılar.
Operasyonel ve kritik süreçlerin doğru ve akılcı organizasyonunu sağlar.
Müşteri istek ve şikayetlerinin yerinde doğru anlaşılmasını sağlar.
Maliyetlerin mümkün olan en düşük seviyeye indirilmesini sağlar.

Peki gerçekten önemli olan büyük veriyi nasıl buluyorsunuz? Burada veri özellikleri devreye girer. Çeşitlilik, değer, boyut, hız ve doğruluk gibi nitelikler değerlendirilir.

tutar: Veriler yalnızca kendi alanında değil, aynı zamanda mevcut değerlendirme kalıpları açısından da hacim olarak büyük olmalıdır.

eşitsizlik: Analize ne kadar fazla veri türü dahil edilirse, sonuç o kadar nitelikli olur. Ayrıca kendi aralarında geçiş yapabilmeleri gerekir.

Değerler: Değer en önemli özelliklerden biridir. Bilginin veri sayılabilmesi için çeşitli koşullar altında da değerli olması gerekir. İçeriğinde anlamlı hale getirilebilecek bir bilgi yoksa düzensiz bir bilgi yığını olmaktan öteye geçemez.

Hız: Her geçen gün daha fazla bilgi dijital ortama aktarıldığı için veri akışlarının ve analizlerinin belirli bir hızda gerçekleşmesi gerekiyor.

gerçeklik: Mevcut tüm veriler doğru değildir. Yanlış veriler dikkate alınmamalıdır. Bu tür bilgiler büyük veri olarak kabul edilemez. Bu yüzden doğruluk çok önemlidir.

Sevgiyle sağlıkla kalın,

Lütfen üç kuralı unutmayın! maske – mesafe – temizlik



[ad_2]

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir