[ad_1]

Renault Grubu, 2021 yılının başında duyurduğu yeni kurumsal stratejik planı Renaulution kapsamında, Dacia’nın hedefinin “uygun fiyatlı mobilitede lider marka olmak” olduğunu açıkladı. 18 yılda 7,5 milyon otomobil satışı gerçekleştiren marka, müşterilere perakende satışlarda Avrupa’da üçüncü sırada yer alıyor. Şimdi, Manifesto konsept otomobiliyle marka, kendisini sağlam, uygun fiyatlı ve çevre açısından verimli bir otomobil üreticisi olarak kabul ettirmeye çalışıyor.
Arazi aracı üretecek
Dacia, önümüzdeki günlerde özellikle arazi sürüşü için tasarlanan model serisini geliştirerek bu pazar trendi doğrultusunda bir adım daha atacak. 2023’te marka, bagaj alanını zorlamadan çift kişilik yatak monte eden Jogger serisi de dahil olmak üzere açık hava etkinlikleri için tasarlanmış dört tekerlekten çekiş sistemleri ve ekipmanları sunmaya devam edecek. Marka, yeni modellerinde daha fazla geri dönüştürülmüş plastik kullanmayı hedefliyor. Hedef, yeni nesil Duster’da yüzde 20 oranında geri dönüştürülmüş plastiğe sahip olmak.
Konsept özellikleri
Manifesto konsept aracı, ihtiyaçları her zamankinden daha çevik ve gerçekçi bir deneyim sağlamayı yeniden tanımlıyor. Yolcular ve çevre arasında hiçbir filtre, kapı, pencere ve ön siperlik yoktur ve tamamen doğa ile iç içedir. Outdoor aktivitelerin keyfini çıkarırken aynı zamanda bir arka kapı yerine farklı amaçlara hizmet eden kullanışlı bir çalışma alanı sağlar. Seyahat edenler doğaya yakın olabilir ve akıllı telefonlarında sunulan hizmetlere bağlı kalabilirler.
[ad_2]
Diğer gönderilerimize göz at
[wpcin-random-posts]
İlk Yorumu Siz Yapın